یافتن پاسخ:حل کردن
دارای قامت افراشته:بلندبالا
دل آزار کهنه:نو
مرغ سلیمان:هدهد
نصیب:بهره
علامت جمع:ها
در حال جنبش:لرزان
فیلمی از امیر قویدل:گالان
کوهان شتر:کوهه
حیوان انکرالاصوات:خر
نقش هنرپیشه:رل
شب پیشرو:امشب
طول:درازا
سنجیدن دو چیز با هم:مقایسه
خون عرب:دم
سیمرغ:عنقا
آنچه قبلا ذکر شده:همان
بخشنده تر:ارحم
خرده سنگ های ریز:شن
شبکه:نت
خرگوش:ارنب
کشور اروپایی:صربستان
پند:نصیحت
ترسیم کردن:رسم
یک دانه:حبه
پرنده ای از راسته سبک بالان:دم جنبانک
توانا:قادر
شهر مذهبی:قم
حرف نداری:بی
خراج و مالیات:باج
ظرف بزرگ حلبی:چلیک
کندن میوه و گل:چیدن
جرم:خلاف
نیمه دیوانه:خل
از رنگ های اصلی:آبی
دارای جلایی مانند فلز:متالیک
پروردگار:رب
دفعه و مرتبه:کرت
مروارید:در
سرباز زدن:ابا کردن
پایدار در دین:حنیف
واگذاشتن و ول کردن:ترک
هر نویسنده ای سبک خاص خود را دارد. با این حال، نویسندگان محتوا همیشه نمی توانند به سبک خاص خودشان بنویسند، زیرا بخشی از کار نویسنده یا تولید کننده محتوای وبسایت هماهنگ کردن نوشته هایش با سبک کلی وبسایت است. هر شرکتی سبک تجاری خاص خود را دارد و یک آژانس یا نویسنده خوب که وظیفه انجام پروژه های تولید محتوا سایت شما را برعهده گرفته است باید بتواند خود را با آن سبک خاص هماهنگ کند. هنگام نوشتن و تولید محتوا برای یک وبسایت، انعطاف پذیری امری بسیار ضروری است زیرا لحن نوشته ها این قدرت را دارد که در ذهن خواننده تصویر خاصی به وجود آورد و نظر او را نسبت به شرکت (در جهت مثبت یا منفی) تغییر دهد. شما زمانی می توانید برند خود را در اینترنت مطرح کنید که آژانس تولید محتوا سبک و رویه شرکت شما را به خوبی بشناسد و خوانندگان نیز بتوانند با خواندن محتوای وبسایت شما، ویژگی ها و اهداف شرکت شما را درک کنند.